کد مطلب: 160423
فرماندار اردل خبرداد:
افتتاح و کلنگ زني 19 پروژه در هفته دولت در اردل
تاریخ انتشار : 1395/06/01 11:17:12
نمایش : 2112
فرماندار شهرستان اردل از افتتاح ، بهره برداري وهمچنين کلنگ زني 19 پروژه با اعتبار 150 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.














محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه به مناسبت فرا رسيدن هفته دولت ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفته دولت ؛ رجايي و باهنر اظهار داشت:هفته دولت فرصتي است که اقدامات انجام شده و کارنامه خود و رضايتمندي مردم که صاحبان واقعي نظام هستند را ارزيابي نماييم .

نوذري با اشاره به عملکرد بسيار مطلوب دولت تدبير و اميد در شهرستان تصريح کرد : بايد همه تلاش کنيم اقدامات دولت در اين شرايط سخت اقتصادي که با توطئه دشمنان همراه بود را به اطلاع عمومي مردم برسانيم و طبق فرمايش امام راحل (ره) مردم را از کارهاي انجام شده آگاه کنيم حتي اگر اندک باشد.

وي با بيان اينکه در هفته دولت 19 پروژه در اردل افتتاح و کلنگ زني مي شود افزود: در اين هفته  15 پروژه عمراني و اقتصادي و کشاورزي  در اين شهرستان با اعتبار 110 ميليارد ريال افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد و عمليات اجرايي تعداد 4 پروژه عمراني با 40 ميليارد ريال کلنگ زني مي‌شود.

 فرماندار شهرستان اردل هدف اصلي از گراميداشت هفته دولت بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر عنوان و تصريح کرد: زندگي شهيدان رجايي و باهنر الگوي بارز براي دولتمردان است و ساده زيستي، نظم و انضباط و رعايت حقوق بيت المال که از ويژگي هاي برتر شهيدان باهنر و رجايي است.

اين مسئول  امنيت امروز کشور را از برکات خون شهيدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: مسئولان بايد خدمات اين نظام و دولت ها را براي ايجاد اميد در دل هاي مردم به انقلاب در جامعه اطلاع رساني کنند.

نوذري  تاکيد کرد: هفته دولت فرصتي ديگر براي ارايه و تشريح شدن فعاليت هاي مسئولان نظام و دولت به مردم است و شايسه است در اين هفته مديران مورد ارزيابي قرار گيرند و از مديران برتر تجليل شود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg